Eindelijk, Here we Are - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Eindelijk, Here we Are - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Eindelijk, Here we Are

Door: Pascalle & Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

27 September 2008 | Verenigde Staten, Phoenix

Hi Fooks,

Eindelijk zijn we in Phoenix aagenkomen. Het was een lange reis, terwijl jullie om 07.00 uur, Hollandse tijd nog op 1 oor lagen, kwamen wij pas om 21:00 uur in ons hotel aan. Tijdsschil met Nederland is maar 10 uurtjes hihih...

Gelukkig zijn we beiden in Phoenix aangekomen, als het aan de douane in Chicago had gelegen kon Niels met zijn flessen Bacardi achter blijven! We wisten niet dat we geen alcohol in ons handbagage mee mochten nemen. Ik moest door het poortje en Niels achter laten, hoezo vriendelijke mensen! Na een marathon over de aiport, heeft Niels bij UPC store in het Hilton Hotel, let op, buiten de airport, de flessen kunnen laten inpakken om ze vervolgens weer in te checken. Na ruim een uur werden Niels en ik weer met elkaar herenigd.

's avonds zijn we door de straat van de Burger King gereden om vervolgens dit lekker in onze bed op te eten en daarna ging het lampje al weer uit! Even goed bijslapen voor de komende dagen.

Groetjes,
Passie en Nelis

• 29 September 2008 - 18:42

Triessie:

Hihihihi!!!!! Echt weer iets voor jullie hoor. Wees maar blij Passie, voor hetzelfde geld was ie overgebracht naar Guantanamo Bay. Oh by the way, Axel gaat de goede kant op hoor. De wond geneest eindelijk. Het is nu afwachten of er geen uitzaaiingen zijn. De teller staat momenteel op duizend euro. Dus komend weekend komen we niet over hoor als jullie het niet erg vinden??? Veel plezier hoor lieffies en denk af en toe aan ons in het kouwe regenachtige Gouda.

xxxxx de De Jongetjes