Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Pascalle&Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

12 December 2006 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi luitjes,

Eindelijk een bericht van ons!
Het gaat allemaal goed en over een paar uur zitten we in Australie.

Vandaag is het onze laatste dag in Hong Kong. Echt een geweldige stad waar ze van zeer grote reclameborden houden. Van neon-verlichting en andere soorten licht zijn ze helemaal geil! Iedere avond kun je van de licht & soundshow genieten, echt gaaf om naar te kijken. Gisteren zijn we met een treintje naar het hoogste punt van Hong Kong eiland geweest, dit was amazing!

Vandaag hebben we de ondergrondse van Hong Kong gezien, overal waar we met de metro konden komen zijn we geweest. Massa mensen gewoon niet normaal.

Morgenochtend 05:30 uur (nederlandse tijd: 22:30)gaan we vroeg op omdat we dan door vliegen naar Sydney.

Het is nu 21:00 uur bij ons, we drinken nog een borrel en dan gaan we pitten.

Ching Ping Deer, tot de volgende keer!

• 12 December 2006 - 14:50

Rebecca:

Goed rondkijken of er niet ergens een "idioot" rondrijdt die jullie van het zebrapad af wil toeteren!;-))

• 12 December 2006 - 15:05

Tatli:

Hey leuk weer even van jullie te lezen :-) Goeie reis verder naar Sydney en dan genieten in kangaroo land !!!

Karin

• 13 December 2006 - 08:16

Maaike & Karen :

Hoi meis ! We waren al bang dat je in loempia verwerkt was ! Fijn te horen dat alles ok gaat. Goeie reis en tot in Sydney ! Wil jij de 29e de aanvangscontrole doen dan zit hier nl niemand ! hahahaha. Groetjes Maaike en Karen

• 14 December 2006 - 15:09

Mitch:

hier gaat ook alles ok!!!
    nog een goede reis!!!

• 16 December 2006 - 18:11

Debby & Jeremy:

Hey Passie!!
    Alles goed daar?
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van waar jullie uithangen. Als het goed is, zijn jullie nu ergens rond Sydney. We zijn benieuwd naar het volgende verslag....

Veel plezier daar!

Gr. Deb en Jer

• 16 December 2006 - 18:34

Patries & Mike:

We hebben de site doorgekregen van Ankie. Heel leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reis. Maak er wat leuks van....

Groeten,Patries,Mike & de kids...

• 16 December 2006 - 21:44

Marielle:

Ha meneer en mevrouw Schimpie,
    We hebben de laptop van Mitch hoor! We kunnen weer lekker op internet.
    Bedankt voor jullie sms, we missen jullie wel hoor, het is nu zaterdagavond en ik verveel me hahaha.
    Bedankt voor jullie kerstkaart, helemaal uit Australie en zonder adres en postzegel toch aangekomen!!

veel plezier he
    liefs Marielle

• 17 December 2006 - 19:53

Sander En Annelies:

he pas en niels
    cees en jasmijn hebben zaterdag avond (16-12-06) om half 11 een zoon gekregen genaamd KEES.