We're back in town! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu We're back in town! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

We're back in town!

Door: Pascalle, Niels, Bas en Marielle

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

01 Juni 2009 | Egypte, Caïro

Hallo luitjes,

We zijn weer heelhuids terug in Nederland! Het was een geweldige vakantie, zeer goed hotel waarvan onze hotelkamer direct aan het zwambad zat. Zodra je de schuifpui open deed, liep je direct het zwembad in.

We hebben "the giga safari" gedaan. We werden met een 4x4 truck van ons hotel opgehaald voor een rit van 40km in de woestijn. Deze safari bestond uit quad rijden, jeepsafari, dromedaris-rit en een bbq met de bedoeïenen. De dag werd met een prachtige sterrenhemel afgesloten. Duizenden sterren hebben we gezien, in de woestijn is er geen sprake van licht-of luchtbezoedeling.

De rest van de dagen hebben we aan het strand of zwembad gelegen. De Titanic Beach Aquapark was erg leuk, vooral de half pipe!

‘s avonds hadden we een “Skip-bo KleiBuit League” met uiteraard drank en heel veel lol.
Tja, er kan maar 1 stel de winnaar zijn, thanx Bas je was een top partner:)!

Kortom: we hebben met zijn 4-ren een geweldige vakantie gehad!