Kangaroes - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Kangaroes - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Kangaroes

Door: Pascalle&Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

18 December 2006 | Australië, Adelaide

Hey Mades,

Adelaide is een geweldige grote stad, je bent minimaal een half uur onderweg om de stad door te komen. Gisteren wilde we gaan internetten maar was alles dicht, het was namelijk zondag! Eindelijk vandaag op de camping internet gevonden en konden we jullie van alles op de hoogte houden.

Gisteren zijn we naar een wildlife range geweest, hier hebben we kangaroes gevoerd.
Echt een super ervaring! Daarna een close-up met een koalabeer gehad. Lieve dieren maar dan moet je niet over hun bolletje aaien, dan bijten ze...dus erg lief!!

Iedere dag slapen we op een camping, echt super en een stuk goedkoper als in een hotel. Nu hebben we een cabin waar we in verblijven....dus dat is al goed geregeld.

Vandaag zijn we op doorreis naar Port Augusta, hier zijn we zojuist aangekomen en gelijk het zwembad ingedoken, echt super hot hier, 37 graden of meer!

Morgen gaan we door naar Cooper Pedy (40 graden), dan de andere dag door naar Alice Springs...dus we hebben nog heel wat af te reizen.

Till next time!

Gr. Pascalle en Niels

• 18 December 2006 - 07:29

Rebecca:

Hé globetrotters, waar blijven de foto's, want wij moeten maar gewoon geloven dat jullie die springers gevoerd hebben.
    Wij zijn natuurlijk reuze benieuw naar jullie avonturen.Veel liefs en groetjes vanaf de dijk.

• 18 December 2006 - 19:44

Martijn:

He,

Neem je voor mij ook een Koalatje mee?

Veel zon en spetter plezier! Het is hier -1 ;-(

• 19 December 2006 - 09:50

Mariska:

Hoi,

Wij wensen jullie verder nog veel plezier en geniet er van. Ik lees wel wat jullie daar allemaal beleven.

gr. mariska, erny en nomi

• 21 December 2006 - 10:57

Jasmijn:

Hoi hoi,

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Kunnen jullie niet een beetje warmte hierheen sturen?

Groetjes Cees, Jasmijn en Kees

• 22 December 2006 - 10:08

Rebecca:

Niet proberen die steen weg te schoppen (Kees)!Lekker weertje zeg, wordt toch wel een beetje "loers", maar gun het jullie van harte.
    Lieve allevier;veel plezier.
    Laatste nieuws;JF gaat volgend jaar via Aussie naar HongKong, dus liggen onze toekomstige reizen die kant uit;bereid ze daar maar vast voor!Onderwijl gaan wij leren met stokjes te eten.En Yo; wat dacht je van onze meidenreis anno 2008????