Alles gaat goed met ons. - Reisverslag uit Tennant Creek, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Alles gaat goed met ons. - Reisverslag uit Tennant Creek, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Alles gaat goed met ons.

Door: Pascalle en Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

22 December 2006 | Australië, Tennant Creek

Hey allemaal,

We zitten nu in Tennant Creek op doorreis naar Mount Isa richting de kust. Dit is echt een dorp van niets! We zitten nu in een motel, echt een super ding, kamers zijn lekker groot, zwembad en de airco doet het goed anders is het niet uit te houden.

Met ons gaat het goed. Het rijden in de auto is toch wel erg pittig, de hele dag in de auto zitten met de zon boven je. De kilometers vliegen om je oren. Verder geen gekke dingen, we zijn beiden nog heel, geen diarree en andere bijkomende ziektes. Internet hebben ze hier wel, dus konden wij jullie een update van de afgelopen dagen geven. Alles machines zijn afgeschermd waardoor wij helaas geen foto's kunnen uploaden. Zodra we de kans hebben, zullen wij dit zeker wel gaan doen. Die foto's van de kangaroes gaan we er uiteraard op zetten, voor de mensen die ons niet helemaal geloven hihihihihi

Bruin geworden?? nou tja, onze achterste blijft het bruinst en we hopen aan de kust een kleurtje op te lopen.
Bereikbaarheid in the middle of nowhere is echt klote, op zijn Hollands gezegd. Zelfs de GSM van Niels wil het niet overal doen waardoor we nog geen contact met Nederland hebben kunnen leggen.

We hopen voor de kerstdagen pa en ma nog te bellen om hun alvast fijne feestdagen te wensen, we missen jullie enorm!

Luitjes het is hier nu 19:50 uur, wij gaan zo lekker een kangaroe-steak eten terwijl jullie op staan om naar jullie werk te gaan...

We wensen iedereen alvast hele fijne feestdagen en een knallend nieuwjaar (dan hebben we elkaar al weer per mail gesproken).

Groetjes,
Pascalle en Niels

• 22 December 2006 - 14:41

Tatli:

Hey, hey,

Leuk jullie verhalen weer te lezen. Wat een afstanden zeg!!! En lekker warm 40 graden, zitten wij hier bij 4 graden te verkleumen, jak, jak.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en ook een heel goed nieuwjaar. Is ook weer eens wat anders, kerst met 40 graden :-) Hebben ze daar ook kerstbomen?

Veel plezier nog,
    Karin