Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Pascalle en Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

29 December 2006 | Australië, Townsville

Townsville is een stad in Queensland, Australië, gelegen aan de noordoostelijk kust. De agglomeratie Townsville heeft ongeveer 155.500 inwoners. Daarmee is Townsville Australië's grootste stad boven de Steenbokskeerkring. Townsville ligt ter hoogte van het Groot Barrièrerif in de droge tropen.

In Townsville zijn onder meer 'The Strand', een lang tropisch strand, een groot zee-aquarium met veel flora en fauna uit het Groot Barrièrerif; De stad is vernoemd naar Robert Towns die opdracht gaf ter plekke een scheepswerf te bouwen.

Hier verblijven we 3 dagen en vieren ook Pas d'r verjaardag en New Year! Weer een leuke BIG4 caravan gekregen waarvan weer een aantal zaken niet goed waren hahahah onze airco stonk weer naar roest, gevolg is dat wij met al onze handel naar een nieuwe caravan konden. DE koelkast van pa en moe deden het niet en er hadden mensen in gezeten die gek van sambal eten waren...het stonk er gewoon ontzettend naar.

Happy Birthday to Pascalle!! 28 jaar alweer en bedankt voor de berichten die wij van iedereen ontvangen hebben!! Het was een verjaardag die je in Nederland niet gewend bent, rustig en weinig drank hahahah Van Niels heb ik de nieuwste cd van Kylie Minoque gehad en een strik om zijn vriend Zwelgje hahaha!! We hebben gebowld met zijn allen en ik heb volgens mij de genen van mijn moeder want Passie had de 1e pot met 130 punten gewonnen!! jahoe Niels de 2e pot met 104 punten, helaas want ik had 100 punten en wilde uiteraard ook hem weer verslaan hihihih

• 31 December 2006 - 12:24

Marielle:

Doe mij ook zo'n cadeau voor mijn verjaardag ;-)

• 02 Januari 2007 - 09:42

Martijn:

He...

Ik zag Zwelgje nog op TV gister (Olivier B Bommel). Das een flinke strik of juist niet!

Bij deze nog veel goeds/gezondheid voor 2007 en... op naar 20-07-2007!

Wij hebben het alweer achter de rug... En Niels, kheb nog een foto voor je liggen, die je moet inlijsten en traditioneel ophangen in je gang!