Los Angeles - Site Seeing Part III - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Site Seeing Part III - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Site Seeing Part III

Door: Pascalle & Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

19 November 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ook vandaag waren we er weer vroeg bij en zijn eerst gaan onbijten en hebben ons weer even ingelezen op internet en zijn vertrokken naar het huis van Micheal Jackson waar hij is overleden (100 N. Carolwood Drive). Hier heeft Pascalle nog even foto's gemaakt en naar binnen gegluurd. We hebben vervolgens de rit voortgezet naar de Universal Studios Hollywood.

Dit is een filmstudio in Universal City, Californië en is een origineel Universal Studios pretpark. Woody Woodpecker is de mascotte van Universal Studios Hollywood en de rest van de Universal Studios Parks. Deze studios zijn een van de oudste studiocomplexen die nog gebruikt worden. Hier wordt onder andere ook de Desperate Housewives opgenomen.
We hebben hier diversen acctracties, shows en tours bezocht.

Ook hebben we het Universal CityWalk complex bezocht waar diversen winkels, cafe's zich hebben gevestigd.

• 20 November 2009 - 11:51

Fam. Buitink:

Ik lees alleen maar wat jullie hebben gedaan en niet hoe jullie het vinden???!!!! Hoe is het allemaal om zo weer in Amerika te zijn? Niels hoe is het met je rug? Pas hoe is het met jou en de kleine? Is everybody heppie??

• 20 November 2009 - 15:35

Niels & Pascalle Kleiweg:

Hey,

Het ws in het begin ff wennen om weer in The States te zijn maar we zijn blij dat we de reis toch gaan afmaken. We voelen ons fitter dan de afgelopen dagen maar toch zijn we iedere ochtend tussen 07.00 (16.00 NL tijd) en 07.30 uur al wakker. Dus onze dagen zijn lang en liggen we daarom alweer vroeg op bed hihihi.

LA is een ontzettende drukke stad, veel verkeer en files, dus niets anders dan met NL. Alles is momenteel in de kerststemming, kerstbomen, versieringen en kerstliedjes terwijl NL nog naast hun schoen liedjes voor die ouwe aan het zingen zijn!

Met onze gezondheid gaat het met ons 3-en goed! Ik ben niet misselijk of ziek en Niels loopt nog steeds. We zitten wel heeeeeeel erg dichtbij het ziekenhuis, sterker nog we kijken erop uit. Daarnaast zit er ook nog een geboortekliniek voor het geval dat whahaha, hoe hebben we het weer kunnen uitzoeken.

Nou Adios en tot het volgend verslag! Het is hier nu 07.30 uur en we gaan lekker ontbijten.

Greetz,
    Passie, Nelis en ?

• 22 November 2009 - 13:17

Pa En Ma:

hallo luitjes, zo te zien genieten jullie volop, heerlijk toch?Al een wagen voor JJ gekocht? Veel plezier nog en veel genieten