Black Friday - Long Beach - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Black Friday - Long Beach - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Black Friday - Long Beach

Door: Pascalle & Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

29 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De dag na Thansgiving heet het hier in USA de zwarte vrijdag, alle winkels gaan s'nacht om 12 uur open en hebben dan uitverkoop en extreme kortingen op producten. We hebben ons hier ook aan gewaagd om naar een outlet shopping mall te gaan om daar wat inkopen te doen (denk aan Uggs en Crocs). Helaas was de rij voor de Ugg Store zo massaal dat we deze hebben overgeslagen. De Croc Store daarin tegen viel mee daar hebben we 10 minuten voor de deur gestaan en hebben mini crocs gekocht voor JJ en Papa Niels heeft dezelfde alleen 10 maten groter. Vervolgens moesten we de parkeerplaats verlaten waar we ook 10 tot 15 minuten over gedaan hebben.

Zaterdag zijn we Long Beach in gegaan om daar alsnog de Uggs bestellingen (4 paar) af te ronden wat allemaal gelukt is. De verkoopster had een Big Smile van hier tot aan Schiphol, waar we ze nog door de douane moeten smokkelen.
Misschien dienen jullie ze daar af te halen........ Maar eerst hopen dat we alles in onze koffer krijgen.

Niels zal de Uggs opvullen met z'n vuile boxers en sokken zodat de heel blijven en in de juiste vorm.

Gr. PasNie en JJ

• 29 November 2009 - 09:58

The Botljes!!!:

4 paaaarrrr!!!!! DAMN!!!
    Ik duim mijn duimpjes eraf in de hoop dat het allemaal lukt!! Ik heb nu al warme voetjes bij alleen het idee al!!!
    Jullie zijn topperjes!!!
    THNX 4 calling!!!
    xxx

• 29 November 2009 - 13:08

Opa En Oma Hahahaha:

jammer van de wagen voor JJ. Jullie genieten wel zo te lezen. Alles goed met de gezondheid van jullie beide, pardon jullie drieen. Dat is oke. G eniet nog van de laatste dagen en we zien jullie dinsdag weer. Doeiiiiiiiiiiii