Prepared to return to the NL - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Prepared to return to the NL - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Prepared to return to the NL

Door: Pascalle, Niels & JJ

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

29 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Onze laatste dag in Californië is aangebroken, helaas zit er bijna op maar aan de andere kant zijn we ook weer blij om naar huis te gaan.

Onze laatste overnachting is in het Best Western Aiport Hotel waar we onze koffers gaan her inpakken. Vanaf het hotel kijken we zo op het vliegveld dus hoeven we morgen niet al te ver meer te reizen. De auto hebben we vanavond al ingeleverd, met veel tranen heeft Niels van zijn race-vriend afscheid moeten nemen! Het valt hem zwaar en is hij gelijk op het internet aan het shoppen gegaan, het ziet er naar uit dat ik voor Oud en Nieuw maar een lot ga kopen en maar hopen dat we een groot geldbedrag winnen zodat zijn Ford Mustang wens in vervulling kan gaan :) hihihi

De koffers hebben we zojuist ingepakt en jawel alles past er bijna in. Met 2 man sterk hebben we mijn koffer weten dicht te krijgen, het was ff zweten maar het is gelukt. Niels heeft helaas geen koffer bij zich maar een trektas en heeft er een klein beetje spijt van! Nu maar hopen dat mijn koffer tijdens de reis niet open knalt hihihihi!!

Morgen vertrekken we om 07:00 uur (16.00 uur NL) naar de Airport waar we om 09:25 uur naar Chicago vertrekken. Hier moeten we circa 2 uurtjes wachten en dan begint de lange vliegreis naar NL. Bepakt met 3 stuks handbagage hopen we de douane door te komen, we lijken wel een stel smokkelaars hihihih!!!

Nou luitjes, we gaan ons mentaal op de terugreis voorbereiden en optijd naar bed zodat we dinsdag a.s. een beetje uitgerust terug komen en niet helemaal verreist zijn!

Via deze weg willen we jullie ook allemaal bedanken voor het lezen van ons reisverslag. Het heeft ons goed gedaan om berichtjes terug te lezen die jullie voor ons achter hebben gelaten! Nogmaals super bedankt!!

See you soon!

Greetz,
PasNie en JJ

• 30 November 2009 - 07:02

Rebec:

Hallo drieluik, jammer dat het over is, maar terug thuis wordt er naar jullie uitgekeken(of is dat vanwege de souvenirs)?Goeie reis terug en ach, tja die Mustang........is ook maar blik Niels!!

• 30 November 2009 - 12:18

Marielle:

Goede vlucht terug naar huis!!

• 30 November 2009 - 21:10

Monique En Roos:

Hey Pas, niels en JJ
    Mooie reisverhalen, fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie!!!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's. In ieder geval tot vrijdaaaaaaaag
    XXXX