Los Angeles - Hollywood - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Hollywood - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Hollywood

Door: Pascalle & Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

16 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi Hoi,

Na een vliegreis van 8,5 naar Chicago en nog eens 4 uur naar LA zijn we aangekomen op LAX waar we met ee shuttle naar de car rental zijn verscheepd. Eenmaal aangekomen en aangemeld kregen we te horen dat we de garage in mochten lopen en een willekeurige auto uittezoeken uit een bepaalde sectie (normaal gesproken loop ik niet snel maar toen een een auto zag versnelde ik met grote passen) en JA hij viel in onze categorie. We hebben eem FORD MUSTANG GT gekozen.

We gaan nu lekker slapen en morgen gaan we Hollywood & Beverly Hills verkennen.

Tot later.......

• 17 November 2009 - 16:30

Rebecca:

Als je Hollywood ingaat is zo'n auto een MUST.
    Have fun and watch out for Paris Hiltons dog!
    XXX
    Rebec

• 17 November 2009 - 20:50

B M & N:

What the F**K die Niels heeft ook ALTIJD geluk!!! Erg leuk, zijn benieuwd hoe ie rijd. Nova wil weten of haar stoel er ook in kan... Papa zegt dat de stoel niet nodig is omdat die kuip stoelen zo diep zijn dat het niet nodig is... Goede reis gehad, Niels hoe is t met de rug? En jij, ben jij nog fit Passie? Nou tot laterz en niet te hard he...

• 17 November 2009 - 21:05

Patricia:

Wat is dat voor een auto???? Nou passie, jij hebt het in ieder geval erg rustig in de vakantie, want Niels zit dagelijks met een giga paal in de auto hahahaha!!!

Sorry hoor!!!!! Wat een vunzig wijf weer hé!!!

Ik moest van Mike zeggen dat hij dezelfde kleur auto heeft! Ja......tuurlijk Mike. Dat is dan ook alles hé!!!

xxxxx Tries