Los Angeles - Site Seeing Part I - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Site Seeing Part I - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Niels & Pascalle Kleiweg - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Site Seeing Part I

Door: Pascalle & Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels & Pascalle

17 November 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag hebben we om 6.45 ontbeten, we konden samen niet mee slapen. Nadat we lekker hebben gedouched zijn we gaan cruisen in de Mustang en hebben de volgende bekende plekken van Los Angeles bezocht.

· Hollywood Hills
De Hollywood Hills, een onofficiële aanduiding van een deel van Los Angeles, Californië, maken deel uit van het oostelijk deel van de lage dwarse keten van de Santa Monica Mountains, die loopt van het Los Feliz District en Hollywood, langs de zuidkant van de Valley, tot de Pacific Coast Highway, Malibu en Pacific Palisades (Californië).

De benaming "Hollywood Hills" omvat de heuvelwijken ten noorden van West Hollywood en Hollywood, maar sluit de meer westelijk gelegen buurten uit.

De heuvels zijn het meest gekend om zijn Hollywood Sign.

· Grauman's Chinese Theatre
Grauman's Chinese Theatre is een van de meest bekende bioscopen van Amerika, en misschien de wereld. Ook al zegt de naam je niets, de stoep voor het theater herkent iedereen uit duizenden. Deze is bezaaid met de hand- en voetafdrukken van alleen de beroemdste celebs die met liefde in cement werden vereeuwigd. Het theater zelf is een droom van Ming-architectuur, en trekt jaarlijks nog steeds miljoenen mensen van alle rangen en standen naar haar zalen.

· Walk of Fame
The Hollywood Walk of Fame is een lange rij bronzen medaillons op de stoep van Hollywood Boulevard en Vine Street, met meer dan 2.000 namen van sterren die naam hebben gemaakt binnen de entertainmentindustrie.

· Rodeo Drive (Beverly Hills)
Beverly Hills is bekend vanwege de sterren die er hun inkopen doen op onder andere Rodeo Drive. Rodeo Drive leent zich uitstekend als je met veel geld op zak leuk wilt winkelen. Alle grote winkels zijn er gevestigd, waarbij sommige alleen winkels alleen op afspraak open gaan. Bovendien kun je tijdens het winkelen op Rodeo Drive nog wel eens een Amerikaanse ster tegen het lijf lopen.

· Melrose (Place)
Melrose Avenue is al sinds de jaren '80 een van de meest trendy winkelstraten van L.A. Zowel nieuwe als trendy tweedehands spullen worden hier verkocht.

· STAPLES Center
Hier heeft de uitvaartdienst van Micheal Jackson plaats gevonden.

· Larchmont Blvd
Hier had Pascalle bijna naams bekendheid gemaakt daar waar ze werd gevraagd om aan een interview mee te doen van "Good Morning America", maar ze kwam helaas niet uit de USA.

Ook hier hebben we onze eerste baby uitzet gekocht "My First Baby Bottle". Dit is in een vorm van een grote baby fles en kan fungeren als spaarpot.(die gebruikt gaat worden als donatie pot die vanaf 1 dec bij ons bij de voordeur staat).

• 18 November 2009 - 19:57

Monique:

Flink reisverslag al! Helemaal leuk zeg...ik hoor jullie genieten. Gave bak trouwens! Veel plezier en een dikke knuffel uit het orkaanachtige gouda